Dočasný způsob objednávání produktů | Články | Edenred

Dočasný způsob objednávání produktů | Články | Edenred

Czech Republic
objednávka

Dočasný způsob objednávání produktů

27. 11. 2019

Vážený kliente,

Edenred se úspěšně zotavuje z technických problémů, kterým čelil od čtvrtka 21. 11. 2019 z důvodu kybernetického útoku na naši společnost.

Aktuální situace je pozitivní a postupně obnovujeme funkčnost všech našich systémů.

V tuto chvíli je však možné objednávat naše produkty DOČASNĚ POUZE PROSTŘEDNICTVÍM EMAILU partner-cz@edenred.com.

S ohledem na zvýšenou uživatelskou zátěž, způsobenou několikadenním výpadkem služeb, mohou být systémy ojediněle zpomalené.

O plné funkčnosti našich systémů Vás budeme informovat.

Omlouváme se za komplikace a děkujeme Vám za trpělivost.

Váš Edenred


Výzva pro klienty, kteří objednali v termínu: od středy 20. 11. 2019 (18:00 hod)

Prosíme klienty, kteří zaslali svou objednávku prostřednictvím e-mailu nebo objednávkového systému www.edenred.cz v tomto termínu, aby nám ji opětovně zaslali na email partner-cz@edenred.com. Uděláme vše proto, aby se k Vám objednávka dostala včas.

Další články

Stravenka roku 2025 má hodnotu 225 Kč

Dopřejte vašim zaměstnancům plnohodnotný oběd za jednu stravenku.

Číst více1. 1. 2025

Vyšší limit pro volnočasové benefity - více odměn, více zážitků, více úspor

Limit pro daňově osvobozené volnočasové benefity na rok 2025 byl nařízení vlády č. 282/2024 Sb. na 23 278 Kč na rok, tedy o 1 295 Kč více než limit pro rok 2024.

Číst více17. 10. 2024

ISO certifikace

Společnost Edenred disponuje ISO certifikací

Číst více17. 4. 2024