Dočasný způsob objednávání produktů | Články | Edenred

Dočasný způsob objednávání produktů | Články | Edenred

Czech Republic
objednávka

Dočasný způsob objednávání produktů

27. 11. 2019

Vážený kliente,

Edenred se úspěšně zotavuje z technických problémů, kterým čelil od čtvrtka 21. 11. 2019 z důvodu kybernetického útoku na naši společnost.

Aktuální situace je pozitivní a postupně obnovujeme funkčnost všech našich systémů.

V tuto chvíli je však možné objednávat naše produkty DOČASNĚ POUZE PROSTŘEDNICTVÍM EMAILU partner-cz@edenred.com.

S ohledem na zvýšenou uživatelskou zátěž, způsobenou několikadenním výpadkem služeb, mohou být systémy ojediněle zpomalené.

O plné funkčnosti našich systémů Vás budeme informovat.

Omlouváme se za komplikace a děkujeme Vám za trpělivost.

Váš Edenred


Výzva pro klienty, kteří objednali v termínu: od středy 20. 11. 2019 (18:00 hod)

Prosíme klienty, kteří zaslali svou objednávku prostřednictvím e-mailu nebo objednávkového systému www.edenred.cz v tomto termínu, aby nám ji opětovně zaslali na email partner-cz@edenred.com. Uděláme vše proto, aby se k Vám objednávka dostala včas.

Další články

Vyšší limit pro volnočasové benefity - více odměn, více zážitků, více úspor

Limit pro daňově osvobozené volnočasové benefity na rok 2025 byl nařízení vlády č. 282/2024 Sb. na 23 278 Kč na rok, tedy o 1 295 Kč více než limit pro rok 2024.

Číst více17. 10. 2024

ISO certifikace

Společnost Edenred disponuje ISO certifikací

Číst více17. 4. 2024

EDENRED CARD versus stravovací paušál

Porovnejte si oba dva systémy

Číst více9. 1. 2024