Pobočka v Brně bude trvale uzavřena k  30. 3. 2021 | Články | Edenred

Pobočka v Brně bude trvale uzavřena k  30. 3. 2021 | Články | Edenred

Czech Republic

Pobočka v Brně bude trvale uzavřena k  30. 3. 2021

1. 3. 2021

Vážení klienti,

vzhledem k rostoucímu počtu klientů, kteří přešli na stravenkové a benefitní karty nebo objednávají naše produkty online, se dlouhodobě snižuje návštěvnost našich poboček. Z tohoto důvodu bohužel dojde k 30. 3. 2021 k trvalému uzavření naší pobočky v Brně.

Veškeré služby, na které jste zvyklí, budou i nadále dostupné prostřednictvím našeho zákaznického centra a on-line.


Objednání

Papírové stravenky a volnočasové poukázky můžete po uzavření pobočky objednávat:

Po uzavření pobočky navíc můžete využít bezplatného balení poukázek do obálek, které Vám usnadní jejich distribuci zaměstnancům. Stačí vyplnit personalizovaný objednávkový formulář, který najdete ke stažení ve svém firemním účtu na portálu Edenred.

Ať už vyberete kteroukoliv možnost, pracovníci našeho zákaznického centra Vám rádi pomohou s Vaší první objednávkou.

K objednání prostřednictvím portálu Edenred budete potřebovat znát IČ a Váš klientský kód.

Doručení

Jakkoli zadanou objednávku Vám doručíme do 5-7 dnů od zaplacení zálohové faktury na Vámi požadovanou adresu.


Ceník služeb

tabulka_2_600px.png

* Poplatek za manuální zpracování objednávky.

Chcete ušetřit čas a peníze? Přejděte na stravenkovou/benefitní kartu Edenred Card

  • Digitální stravenky a benefity jsou stejně daňově výhodné, ale je s nimi méně práce.
  • Stačí pár kliknutí a vaši zaměstnanci mají do 2 dnů prostředky na kartě.
  • Neplatíte za dopravu a nemusíte řešit rozdělování zaměstnancům či bezpečné skladování.

Čím potěší zaměstnance?

  • Kartou zaplatí na korunu přesně. Třeba drobný nákup jídla na snídani nebo svačinu.
  • Nemusí nic složitě dopočítávat a doplácet v hotovosti.
  • Za každý oběd zaplacený Edenred Card získají až 10 Kč zpět na kartu.

Zjistit více nebo Objednat karty

Při Vaší příští návštěvě pobočky nebo telefonickém hovoru s našimi pracovníky ověříme informace spojené s objednáváním poukázek, jejich doručením, způsobem úhrady a zasíláním faktur a zkontrolujeme Vaše kontaktní údaje.


V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte obrátit na naše zákaznické centrum (234 662 340, klient-cz@edenred.com) nebo Vašeho obchodního zástupce Edenred.

Děkujeme za pochopení a těšíme se na další spolupráci.

Další články

Vyšší limit pro volnočasové benefity - více odměn, více zážitků, více úspor

Limit pro daňově osvobozené volnočasové benefity na rok 2025 byl nařízení vlády č. 282/2024 Sb. na 23 278 Kč na rok, tedy o 1 295 Kč více než limit pro rok 2024.

Číst více17. 10. 2024

ISO certifikace

Společnost Edenred disponuje ISO certifikací

Číst více17. 4. 2024

EDENRED CARD versus stravovací paušál

Porovnejte si oba dva systémy

Číst více9. 1. 2024