Klientské stejně jako firemní večírky jen potvrzují trendy posledních let, které staví dobré mezilidské vztahy v práci na první místo. Proto jsme pro vás připravili 5 tipů, které vaše klientské večírky posunou na novou úroveň a umožní vám posílit vaše byznysové vztahy.
Nalijme si čistého vína, už organizace večírku pro vaše přátele dá zabrat, natožpak když jde o vaše klienty. S plánováním proto začněte včas, abyste se vyhnuli zbytečným stresům.
Plánování svěřte jednomu člověku, nebo spolupracující skupině, vyhnete se tak vytvoření „horkého bramboru“, se kterým si nikdo neví rady.
Průběžně si připravujte itinerář všech důležitých kontaktů, od dodavatelů přes hosty.
U všech akcí to začíná a končí rozpočtem, vymezte si tedy, kolik přesně můžete do večírku investovat, nemusí jít o finální částku, ale je fajn mít alespoň představu o tom, kolik do večírku poputuje financí.
Téma a styl je pro každý večírek stěžejní, v rozhodování by vám měly pomoct vaše dosavadní zkušenosti s klienty. I to, jak se chcete před svými klienty prezentovat.
Pokud vnímáte své klienty jako konzervativní, vyhněte se alternativnější nebo příliš žoviální zábavě, bowlingem nejspíš nezabodujete. A naopak, jsou-li vaše vztahy skutečně přátelské a víte o svých klientech, že jsou „pro každou špatnost“, nebojte se trochu experimentovat.
Chcete se vrýt svým klientům do paměti? Pozitivně? Nemusíte si namáhat hlavu s vymýšlením toho úplně nejvíc originálního večírku, to může být někdy i na škodu. Naopak zkuste vystoupit z krabice a klasické věci dělat jinak. Takže, na co se soustředit:
Vyberte alternativní prostor
Zajímavou zahradu schovanou ve víru velkoměsta, rekonstruovanou industriální budovu nebo místo, kde to ve vašem městě skutečně žije. Pokud máte možnost a je dobrá sezóna, zkuste to rozjet na vlnách blízké řeky nebo jezera.
Nabídněte gurmánský zážitek
Mrkněte po lokálních dodavatelích, kromě ekologického přístupu se dostanete k opradu výborným věcem. Zkuste mít udržitelný catering, který ukáže vašim klientům, že vše jde dělat s ohledem na životní prostředí.
Připravte neotřelou zábavu
Vyhněte se přílišné organizaci zábavy, zvláště u večírků s početnou účastí to může být na škodu. Zkuste se naopak zaměřit na vytvoření dílčích „stanovišť“. Hosté se určitě nebudou nudit a jejich zapojení do aktivit bude zcela dobrovolné. Mezi ověřené hity patří:
- Street kouzlení (kouzelník prochází mezi lidmi a baví vždy malé hloučky lidí),
- Flashmob ( s operními zpěváky či jazzovým zaměřením, tanečníky street dance nebo baletkami)
- Ohňostrojová show
- Výroba vlastního dárku (ozdobte si tartaletku, vyrobit malý dárek ze dřeva s vlastními inicály)
„Večírkujte“ jako profík aneb pár upgradů navíc
Máte už představu o tom, jak bude váš večírek vypadat? Nezapomeňte na pár perliček, které ho skutečně posunou o řádek výš:
- Vedle fotokoutku zajistěte i kvalitního fotografa, fotky můžete dát klientům a zrecyklovat je na svých sociálních sítích
- Vsaďte na neotřelý humor, připravte vystoupení improvizační skupiny
- Chcete to mít skutečně akční? Sáhněte po přenosných únikovkách či hrách spojených s místem konání večírku.
Klientský večírek je i o vás, pokud bude váš tým celý večer v křeči, veškerá práce přijde vniveč. Bavte se se svými klienty a užijte si večer, který vám dal tolik práce.
Velká část z nás používá Edenred Card takřka každý den. Co ale dělat, když se její platnost nachýlí ke konci? I karta, která už si své odsloužila, může být stále užitečná!
Češi si myslí, že dokážou rozeznat zdravé od nezdravého jídla a že mají přehled o zásadách zdravého stravování. To však neznamená, že jim skutečně rozumí a dodržují je.